Informacje na temat najważniejszych atrakcji na Majorce

Planując wczasy, staraliśmy się wybrać miejsce w którym każdy znalazłby coś dla siebie. Żona musiała mieć słońce i piękną plażę a ja różnego typu atrakcje niekoniecznie związane z morzem i plażą :). Najważniejsze jednak było to aby nasze dziecko w ciekawy sposób spędziło wczasy.

Jak już wiadomo wybraliśmy Majorkę i muszę przyznać, że był to doskonały wybór :) Byliśmy między innymi w Palma de Mallorca, Safari Park, jaskiniach, Aqua parku, oceanarium, na farmie strusi a także widzieliśmy słynne klify na półwyspie Formentor i jechaliśmy niesamowitymi serpentynami do Sa Calobra.

atrakcje na majorce mapa

1. Safari Park

żyrafy w safari

Pierwszą naszą atrakcją był przejazd samochodem drogą w parku gdzie zwierzęta swobodnie się poruszały. Zbyt wiele gatunków zwierząt tutaj nie było a największą frajdą dla naszego dziecka oraz dla nas samych :) były oczywiście małpy które Zobacz więcej

2. Jaskinie na Majorce

smocze jaskinie

Zawsze przed wyjazdem na wczasy staram się dowiedzieć jak najwięcej o rejonie do którego się udaję. Przed wylotem na Majorkę chciałem ustalić miejsca do których warto się udać będąc już na miejscu. Jedną z najbardziej znanych atrakcji Majorki są niewątpliwie słynne Smocze Jaskinie więc ta atrakcja musiała znaleźć się na mojej liście :) Zobacz więcej

3. Klify na półwyspie Formentor

Formentor klify

Na naszej liście atrakcji które musieliśmy zobaczyć na Majorce musiały znaleźć się niesamowite klify na półwyspie Formentor. Klify znajdują się w północno-wschodniej części wyspy. Należy kierować się na Port de Pollenca skąd bardzo krętą i dość stromą drogą dostaniemy się do naszego celu. Zobacz więcej

4. Serpentyny Sa Calobra

Sa Calobra

Od dawna marzyłem o tym aby przejechać się samochodem jakąś fajną, krętą trasą z pięknymi widokami. Myśląc o takim miejscu zawsze wyobrażałem sobie drogę w Alpach a tu niespodzianka, będąc na gorącej Majorce udało mi się właśnie taką trasą przejechać :) Zobacz więcej

5. Aquapark - Western Water Park

aquapark western park small

Podczas naszego pobytu na Majorce przyszedł i czas na odrobinę szaleństwa dla naszego dziecka no i dla nas samych :). Postanowiliśmy udać się do parku wodnego zwanego Western Water Park. Park znajduje się w południowo-zachodniej części wyspy ok. 17 km od stolicy Majorki Palma de Mallorca. Zobacz więcej

6. Oceanarium w Palma de Mallorca

majorka oceanarium small

Kolejną atrakcją którą chcieliśmy zobaczyć było oceanarium ( Palma Aquarium ) w stolicy Majorki, Palma de Mallorca. Na miejscu chcieliśmy znaleźć darmowe, wolne miejsce parkingowe dla naszego wypożyczonego samochodu jednak nie udało się to nam i zdecydowaliśmy się zaparkować na płatnym parkingu którego cena wynosiła 2 euro. Zobacz więcej

7. Palma de Mallorca

Palma de Mallorca

Przyznam szczerze, że będąc na Majorce wcale nie mieliśmy zamiaru zwiedzić Palma de Mallorca. Okazało się jednak, że w ostatni dzień przed wylotem było pochmurno i zamiast ostatniego plażowania zdecydowaliśmy się na zwiedzenie stolicy.

W stolicy Majorki dużym problemem jest znalezienie wolnego i darmowego miejsca parkingowego które nie byłoby bardzo oddalone od centrum dlatego nie tracąc czasu postanowiliśmy od razu skorzystać z parkingu płatnego. Zobacz więcej

8. Farma strusi Artestruz na Majorce

farma strusi na majorce min

W ostatni dzień naszego pobytu na Majorce planowaliśmy się jeszcze poopalać i popływać w morzu jednak gdy rano wstaliśmy mocno się zdziwiliśmy ponieważ pogoda była delikatnie pisząc beznadziejna :). Postanowiliśmy więc, że po śniadaniu wsiądziemy do samochodu i udamy się na farmę strusi oraz do Palma de Mallorca. Zobacz więcej